10 март 2011 г.

Космо прави чудеса!



Хей, прибирам се адски доволен и бързам да споделя!

Направих 35 коктейла и си струваше!

Тази вечер в София и Варна се проведе традиционния ни осмомартенски кулинарен базар. Идеята: който желае приготвя храни или напитки и ги продава на колегите. Парите отиват за сираците.

В София събрахме 1500лв. и се забавлявахме много. Хапнахме още по-добре :-)

Срам, не срам, реших да участвам и да направя коктейл - Космополитън (да, за него ми трябваше прословутия сок от червена боровинка).

Началото беше нервно и катастрофално:
- закъснях, а търговията беше започнала;
- продуктите ги нямаше;
- не бях ползвал шейкъра и залях най-добрия си клиент :-)

Пепи, поклон, че не си развали настроението нито за секунда!

Искам да благодаря на всички:
- на Петя, която ми обясни всичко за коктейла;
- на Мария и Павел, които ми бяха верни асистенти;
- на всички 32 души, които си купиха коктейл от тотален аматьор;
- на конкуренцията, която си заслужи по един безплатен Космо!

Ох, и на Деси, която не успя да ме предпази от грешки :-)

Благодаря ви, обещавам повече следващия път!


И няма да изпръскам никого! Поне не и с умисъл :-)

3 коментара:

  1. Хаха, и запомних много добре кой се пазари за коктейла и искаше втори безплатен :-)

    ОтговорИзтриване
  2. еее, нали и хората в химическото чистене имат деца :D
    с брокери да търгуваш си е направо изпитание; аз се провалих тотално - взехте ми всичките пари, а почти нищо не ядох и пих ;)

    ОтговорИзтриване
  3. двама "не от нашите" не можаха да си купят аматьорски Космополитън, заради
    "- закъснях, а търговията беше започнала;
    - продуктите ги нямаше;..."
    Но хапнаха и обещаха да разкажат /на приятелите си/ как и без медии може да се прави.

    ОтговорИзтриване