6 март 2011 г.

Прошка



Днес е Сирни заговезни. Хубав празник.

Карнавален ден (в Рио със самба, при нас с кукери). Последният блажен ден преди постите. Хапнете баница със сирене и масло, халва и .. не забравяйте да поискате прошка.

Простете, мои мили читатели, простете, че ви бъркам главите с моите мисли и звуча малко мрачен понякога. То е от времето - но идва пролет ...

Простете и онези прегрешения, които не съм забелязъл или бързо съм забравил без да поискам прошка.

Простете за всичко!


И не съм лингвист, но не забравяйте, че на английски прощавам е forgive - забрави. Забравете лошото, не го трупайте в сърцето си, ами го облекчете като простите.

И накрая, нали е празник, една песен за прошката (нищо, че в нея не успяват да я дадат, случва се и това, но човек помъдрява с времето :-)

Пожелавам на всеки такава къща!
На мъжете - такива коли (или такава жена?)
На музикантите - такъв роял.
А за мен .. за мен е шейкърът, не ви ли казах?

2 коментара:

  1. Прощаваме, прощаваме. Ето, току що задрастах всичко в тефтерчето. Прости ни, Жорж, и на нас ;-)

    ОтговорИзтриване