10 май 2013 г.

Как да гласувам? - 1



Вижте мнението на Джордж Карлин във видеото. По-долу съм направил бърз превод, спестявайки нецензурните изрази (извини ме, Джордж!)"



Може би сте забелязали, че има едно нещо, за което не се оплаквам: Политиците.

Всеки се оплаква от политиците. Всеки казва, че са ужасни. Но откъде си мислите, че идват политиците? Те не падат от небето. Те не минават през мембрана от някаква друга реалност. Те имат американски родители и американски семейства, американски домове, американски училища, американски църкви, американски бизнес и американски университети. И са избрани от американски граждани.

Това е най-доброто, което можем, приятели! Това можем да предложим. Това създава нашата система: влиза боклук и излиза боклук!

Ако имаш егоистични и невежи граждани, ще имаш егоистични и невежи лидери.

Краят на мандата не подобрява нещата, просто ще имате нова порция егоистични и невежи американци.

Така че.. може би не политиците са ужасни. Може би ужасът е около нас. Хората са ужасни!

Ето ви хубав лозунг за кампания: “Хората са ужасни, няма надежда!” Няма надежда. Защото ако вината е само на политиците, тогава къде са всички прекрасни съвестни хора? Къде са всички прекрасни, честни и интелигентни американци, готови да се намесят, да спасят нацията и да я поведат напред?

Нямаме такива хора, всички са в мола, почесват задника си, бъркат си в носа, вадят крадитната си карта и си купуват нови светещи маратонки!

Така че аз реших тази малка дилема за себе си по много лесен начин: в деня на изборите.. оставам вкъщи. Не гласувам. Майната им! Не гласувам. Има 2 причини да не гласувам: първо, защото е безсмислено. Тази страна е купена и продадена преди много време. Те се окалват всеки 4 години и това не значи нищо.

И, второ, не гласувам, защото вярвам, че ако си гласувал, нямаш право да се оплакваш. Хората обичат да го обръщат наобратно. Те казват: “ако не гласуваш, нямаш право да се оплакваш”. Но къде е логиката тук? Ако гласуваш и избереш нечестни и некомпетентни хора и те вземат властта и объркат всичко.. е, ти си отговорен за това, което са направили. Ти си създал проблема, ти си гласувал за тях. От друга страна, аз не съм гласувал, дори не съм напускал дома си в изборния ден и не мога да съм отговорен за това, което са направили тези хора и имам пълно право да се оплаквам колкото си искам от бъркотията, която сте създали и с която аз нямам нищо общо. Знам, че тази година ще има от тези президентски избори, които харесвате толкова много – забавлявайте се, ще бъде много весело. Сигурен съм, че веднага щом изборите свършат, страната ще се подобри незабавно.

Що се отнася до мен, аз ще съм вкъщи, правейки на практика същото като вас. Единствената разлика е, че когато свърша с мастурбацията, ще имам какво да покажа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар