10 януари 2011 г.

Защо харесвам Танов двойно повече?

След предния пост по темата, в която показах Танов като честен и доблестен човек, излизат нови разговори.

Танов отказва партиен натиск за назначения:

- от страна на Менда Стоянова, шеф на бюджетната комисия (тя контролира Министерство на финансите, в чиято система е агенция "Митници" на Танов):

М.С.: Да те питам дали се запозна с човека, дето ти казах… за шеф на митницата в Пловдив?
В.Т.: Да, видях го, обаче тая работа няма да стане. Това може да стане само през трупа ми. За тоя три затвора играят търг кой да го прибере… Ти ме караш да назначавам бандит…
М.С.: Този човек аз гарантирам за него… Независимо какво говорят за него той ще свърши работа…
В.Т.: Трябва да съм умрял да го назнача… За мен той е жив престъпник.

- от страна на Искра Фидосова, председател на парламентарната група на ГЕРБ и на правната комисия:

И.Ф.: Днеска ли изтичаше срокът там за митницата Лом?
В.Т.: Да.
И.Ф.: Там всичко окей ли е?
В.Т.: Не е окей.
И.Ф.: Що?
В.Т.: Ами щото има, на изпита има 2.90.
И.Ф.: Как има 2.90, бе?
В.Т.: Ами 2.90 има средна оценка.
И.Ф.: Айде стига, това ще стане ебаси скандала!


Ето за това харесвам Танов двойно повече!

Няма коментари:

Публикуване на коментар